Informatieve folders en brochures
In deze tijd van digitale media en snelle consumptie van informatie is een folder of brochure een rustpunt in de communicatie. De content moet daarop aansluiten.
Voor het lezen van een folder of brochure neem je even de tijd. Die tijd moet zinvol ingevuld worden met informatie. Daarom begint het maken van de content met het vaststellen van de communicatiedoelstelling.
Een folder is een tastbaar blijk van aandacht van u als afzender. Een uitgebreid visitekaartje dat door inhoud en vorm uw reputatie uitdraagt.
U bereikt bovendien mensen die niet gewend zijn om on line informatie te zoeken. U kunt direct communiceren op plekken waar regelmatig klanten komen: de winkel, de wachtkamer, de receptie, de spreekkamer
Referenties
Content voor
- een publieksfolder voor horeca-ondernemers over de wettelijke verplichting om allergeneninformatie te verstrekken
- een informatiewaaier voor horeca-ondernemers met informatie over allergenen
- folder met informatie – in de vorm van tien pluspunten – over de dienstverlening van een dierenkliniek
- verhuisbericht voor klanten en relaties van een notariskantoor
- een folder over de nieuwe identiteit en huisstijl van een financieel adviesbureau
- een folder met productinformatie over blauwstaal
- wervingsbrochure voor een beroepsorganisatie van verkeersvliegers